Wednesday, 7 August 2019

Norton Identity Safe-inlogproblemen oplossen

Selecteer een van de volgende opties, afhankelijk van uw scenario:

Ik word herhaaldelijk gevraagd mijn inloggegevens in te voeren

Als u wordt gevraagd uw Norton Identity Safe-inloggegevens herhaaldelijk in te voeren wanneer u zich probeert aan te melden, probeert u de volgende stappen.

STAP 1

Start je computer opnieuw op
  • Sluit alle programma's.
  • Start de computer opnieuw op.
Als het probleem zich blijft voordoen, gaat u naar stap 2.

STAP 2

Sign out and sign in to Norton Identity Safe
  • Start uw Norton-product.
  • Klik in de rechterbovenhoek van het hoofdscherm op uw gebruikersnaam.
  • De gebruikersnaam wordt alleen weergegeven als u zich hebt aangemeld met uw Norton-accountgegevens.
  • Klik in het dialoogvenster Afmelden op OK.
  • Klik in het hoofdvenster van het Norton-product op het tabblad Identiteit op Identity Safe.
  • Klik in het venster Aan de slag op Aanmelden.
  • Typ uw Norton-accountgegevens in het venster Aanmelden en klik op Aanmelden.
  • Typ uw Norton Identity Safe-kluiswachtwoord in het venster Gesloten kluis en klik op Openen.

Ik zie een onjuiste wachtwoordfout wanneer ik me aanmeld

Om toegang te krijgen tot uw online kluis, moet u zich eerst aanmelden bij uw Norton-account en vervolgens inloggen op uw Identity Safe Vault. Als u een onjuiste wachtwoordfout krijgt, moet u weten of het het Norton-accountwachtwoord of het Identity Safe-wachtwoord is dat de fout veroorzaakt.

STAP 1

Meld u aan bij uw Norton-account via de Norton Identity Safe Toolbar
  • Als de Norton Identity Safe-werkbalk in uw webbrowser Vault is gesloten weergeeft, klikt u op Vault is gesloten.
  • Typ uw e-mailadres in en klik op Volgende.
  • Typ het wachtwoord van uw Norton-account en klik op Aanmelden. Als u het wachtwoord van uw Norton-account niet meer weet, klikt u op Wachtwoord vergeten en volgt u de instructies op het scherm om uw verloren wachtwoord te herstellen.
Nadat u zich hebt aangemeld bij uw Norton-account, wordt u om uw Identity Safe Vault-wachtwoord gevraagd.
Als het niet werkt, bezoek dan de Norton technische ondersteuning Belgie.

STAP 2

Meld u aan bij uw Norton Identity Safe Vault
  • Voer het wachtwoord van de Identity Safe-kluis in. Als u het kluiswachtwoord bent vergeten, klikt u op Wachtwoordhint tonen.
  • Als u het kluiswachtwoord bent vergeten en de wachtwoordhint helpt niet, moet u de online kluis van Identity Safe verwijderen.
Om veiligheidsredenen kunt u het wachtwoord van de kluis niet opnieuw instellen of ophalen als u uw wachtwoord voor de Identity Safe-kluis bent vergeten. Wanneer u de online kluis verwijdert, gaan al uw opgeslagen gegevens verloren. Als u uw kluis echter hebt geƫxporteerd of hiervan een back-up hebt gemaakt, kunt u deze gegevens in uw nieuwe kluis importeren.
  • Als u uw kluis voor Identity Safe wilt verwijderen, typt u drie keer een verkeerd wachtwoord en selecteert u hier.
  • Klik op Ja, Mijn kluis verwijderen.
  • Typ het wachtwoord van uw Norton-account en klik op Mijn kluis verwijderen.
  • Klik in het bevestigingsdialoogvenster op Ja om de kluis permanent te verwijderen.
Neem tijdens het uitvoeren van deze technische stappen contact op met het Norton klantenservice nummer.